måndag 8 november 2010

' bara för det är måndag

Jag har nog fått det gulligaste och finaste i hela mitt liv. Idag när jag kom hem så såg jag att där stod blommar i hallen. Min första tanken var att Niclas köpt blommer till mamma. Fast när det stod mitt namn började jag fundera. Har jag fått mitt första blombud? Tydligen! Där var världens finaste blommor och nalle och en lapp "Bara för det är måndag" Min underbara, bästa pojkvän försöker lura mig att det inte är han. Fast det vet jag redan att det är ;) Jag är rädd för att säga hur lycklig jag är ifall något hemskt skulle hända. Fast jag är nog den lyckligaste i hela världen. Trodde inte det var möjligt att må såhär bra och att en enda person kan få hela ens världen att bli hel.

Jag tror inte livet kan bli mycket bättre än såhär faktiskt <3

Älskar dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar