tisdag 23 november 2010

' okeeeej

Såhär såg min morgon ut.

Jag hade tänkt ligga kvar hos älskling, fast bestämde mig ändå för att åka hem. Så kör jag små vägarna för jg var så jävla trött och inte orkade med trafik. Så fel hade jag, för plötsligt kom där en traktor och jag var tvungen att köra ner lite (LITE) i åker. Fast när jag ska där ifrån sitter jag fast! Så jävla typsikt. Går ut och inser att det fan är omöjligt för mig att putta upp bilfan. Som tur hade traktorn stannat för de skulle ändå va på den åker (tror jag iaf) Så han berättade att en annan traktor ändå skulle komma och att den hjälpte mig upp. Mitt i allt kommer en annan traktor och det roligaste är att de är kunder jag brukar ha på jobbet.

Så det frågar om jag har brådis. Nix, jag skulle ju bara hem och sova så skrattade vi ganska mycket. För där stod jag blöt och trött. Efter ett tag kom den andra traktorn och lilla jag var på vägen igen. Tackade och körde hem. Sen sov jag fan som en stock.

Idag ska jag göra beccas fläskfile "gryta" Den är jäääävligt god. Älskling ska väl också hit och äta sen ska han träna och sen blir det spel. Cornelia Karlsson förlorade på monopol mot benneth igår. Det har nog fan aldrig hänt att jag förlorat åp det spelat.... WTF!

Så ikväll får vi se vem som vinner...

Har också sökt lite drömjobb idag... kommer nog aldrig gå vägen men iaf :D

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar