onsdag 24 november 2010

' absolut

Så ska man börja klockan två idag ist. Varför inte? Fler timmar och mer pengar. Tittade på jobb igår och anser att jobben som finns på platsbanken är ju pinsamma. Kan de inte lägga ut lite vettiga jävla jobb till oss med ingen utbildning? Eller okej, utbildning har jag men fan inte till någonting där. Laholmstidining känns ju inte bara lite far away! Dock gjorde jag något ganska kul igår, vi får väl se vart det blir av det.

Mer säger jag inte förren det har hänt. Då ska jag hänga ut det här. Annars? Är allt sådär bra som det bara kan bli. Jag gillar mitt liv starkt just nu, finns fan inte mycket att klaga på. Snart är det jul och snart flyttar jag. Dock kommer väl min lägenhet vara sådär ganska tom i början, fast det kan jag leva med. Jag har en dunderskön säng iaf och det är ju det bästa. Sen har ajg typ allt annat onödigt man behöver.

Om man kanske skulle ta och fixa sig, för just nu är jag fan ingenting att hänga i granen. Ikväll får vi se vad jag hittar på, borde egentligen göra något vettigt. Fast vem orkar sätta igång med något stort klockan 9 på kvällen en vardag?

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar