måndag 1 november 2010

' monday

Det är måndag och jag vet inte om den är bra eller dålig ännu. Jag insåg precis någonting jag inte alls ville inse. Vad man lyssnar på säger en jävla massa saker om en människa.... fuuuuck you! Lite exakt så känner jag nu, varför? För den där låttexten var fan ingenting jag ville höra. Så nu lyssnar jag på cee lo green- fuck you och sjunger med och försöker göra lite snygga rörelse. Synd att man fan inte har någon snygg stil på det bara. Saaaay what you want - ja min t-shirt passar fan riktigt jävla fint idag.

Jag skulle skriva något vettigt tills jag blev sådär lack. Sen skulle jag skriva om vad jag ska göra den 30 november fast det får vänta. Jag vill först skriva en massa meningslösa saker om absolut ingenting. Kan berätta att jag ska flytta i januari. Jag ska liksom spara pengar för mina 6 tusen denna månaden som jag skulle spara gick åt helvete och landade på fyra. Sen ska ju de där fyra gå till en snyggesoffa nu. Då betyder det att jag är pank. En jävla tur att jag har köpt snygga kläder. Mindre trevligt om det skulle bli sådär kallt nu. För då lär mina fötter bli ännu kallare. Vad fan ska det vara bra för?

Så nästa månadslön ska gå till julklappar (vet ju fan inte hur mkt jobb jag har än) det suger. Nu skriver jag bara en massa onödigt. Såååååå i'm like fuuuck you

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar