måndag 8 november 2010

' l.o.v.e

Jag skulle ge dig hela världen om jag hade råd.
Jag skulle skriva en miljon låtar för att få dig att förstå.
Jag skulle skriva en bok om bara dig, för att bevisa allt.
Jag skulle hata mig själv om jag sårarde dig.
Jag skulle aldrig förlåta mig själv om jag någon gång skulle få dig att gå.
Jag skulle ge dig mina ögon bara för att du skulle se.
Jag skulle ge dig mitt sista andetag bara för att du skulle få leva.

Jag skulle inte bry mig om att bli sjuk i regnet, för jag skulle stå där och vänta på dig. Jag skulle inte bry mig om skämde ut mig för hela världen, jag skulle ändå sjunga hur mycket jag älskar dig. Jag skulle inte bry mig om jag skulle vara fattig, för jag skulle ha det dyrbaraste på jorden. Jag skulle inte bry mig om mina drömmar inte gick i uppfyllelse när min verklighet är bättre. Jag skulle ge dig min röst bara för att få dig att förstå vad du betyder för mig.

För inga saker i hela världen är så viktiga som att få dig att inse att jag inte kommer att gå. Inga saker i hela världen kan få mig att gå. När jag fann dig slutade jag söka efter det perfekta. Jag slutade leta efter trygghet och någonting som kunde få min värld att bli hel. För två veckor med dig hade jag allt det där. Jag slutade kolla på andra för jag visste att jag hade den finaste på denna jord.


Inget regn, ingén människa och absolut inga saker kan få mig att sluta tycka om dig.
För du stulet mitt röda hjärtformande livsviktiga sak. Allt jag begär är att du ska vårda det och försöka att aldrig göra det illa. För har gett dig det viktigaste jag har för så viktig är du för mig.

För inget litet bråk kan få mig att gå,
Inget litet fel kan få mig att gå.
För jag är här för att stanna så länge du vill.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar