fredag 12 november 2010

' irriterad

Så kan jag lika gärna skriva ett inlägg om att jag är irriterad. Jag hatar att vänta, hatar verkligen. Idag är jag extra irriterad, eftersom det är en grej jag ville ha. Som jag hade varit klar med nu och hade kunnat ägna min fredagskväll till roligare saker en spakväll. För nu sitter jag bara här och väntar! Sen blev det inte alls som jag tänkt. så imorgon tänker jag göra allt som jag hade tänkt.

Så ikväll ska jag bara testa den hemmagjorda facemasken. Se glad ut och sen åka typ. Okej nu är jag sån där bitterfitta igen. Men det stör mig fortfarande att om jag inte väntat så hade jag varit klar.

Nästa gång ska jag inte dela med mig av mina idéer. För då kan man göra som man själv vill (jag vet ego) Fast det får man va.

Idag har jag tagit ett låååååååångt bad med en massa skum. Ändå har jag fortfarande ont i huvudet. Vafan är det för strul?!

Aja, nu ska jag vänta lite till

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar