söndag 14 november 2010

' O M G

Vi kan väl börja att säga att kvällen igår inte riiiiiktigt blev som jag hade tänkt mig. Cornelia Karlsson var radar packad klockan halv 9. Klockan 9 var all min sprit slut. Hur fan gick det till? Jag har sånna minnesluckor att det är sjukt. Sånt har jag fan aldrig. Kommer ihåg små delar av kvällen (kanske är lika bra)

Jag minns att jag trillade och fyfan vad det känns idag. Jag skojar inte. AJ! Mitt knä börjar gå mot blått men jag har hört att det är de nya svarta. Älskling fick klä av mig ordagrant. Detta minns jag som tur INTE. Fast det låter ganska kul. Så seeeeeeexigt, eller inte. Idag har jag redan klarat av att spy och må åt helvete. FYFAN! Såhär bakfull är inte okej. Mindre okej att jag ska jobba idag också. JAG SOM HADE TAGIT LEDIGT. Fan mord på det, fyfan!!! Cornelia är arg.

Sen ska jag iaf hem till älskling. Han förtjänar fan en stor jävla present för att stått ut med mig igår. Tydligen har jag gått och sagt att någon puttat mig. Jag är ju rolig jag, för det där va fan bara lögn.

Nej nu ska jag käka lite mer chips och bara försöka bli en människa.
Mitt knä häslar med dunk dunk dunk. FYFAN

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar