onsdag 24 november 2010

' helt okej

Nu är jag trött och har ont i halsen. Tror helt klart jag har hånglat för mycket! Idag fick jag min lönelapp och det var bättre lön än förväntat. Helt okej alltså. Så nästa helg ska jag handla julklappar.

Jag vill ju själv bara ha packet på H&M eftersom jag inte kommer ha råd med kläder sen, anser jag att mamma borde ge mig det i julklapp (fast det vet jag att hon kommer) Hon försa sig liksom inte lite. Bra där! Annars? Annars saknar jag Hampus! Att sova utan honom är inte bara jobbigt det åt helvete. Har ju vant mig vid att sova två. Så att sova själv nu är ingen hitt.

Imorgon ska jag städa mitt rum (det är ett måste) laga mat, sen ska jag försöka göra ett skolarbete (har ju några kvar) Sen mååååååste jag träna. Börjar bli fet och det är fan inte okej. Så nu ska jag jävla palla min fett dit för att svettas ihjäl (okej, det där stämmer inte) men ändå.

Nu ska jag ... jag vet inte något.

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar