lördag 16 oktober 2010

' typsikt

Jag övervägde att titta på serier eller gå ut och gå. Utan att överväga speciellt länge var träningskläderna på. Jag frågade min kära mamma om en annan runda som jag kunde gå. Hon berättade om en runda, som inte var jätte lång men vacker. Jag har bott i denna lillabyn i 19 år. Ändå lyckas jag gå FEL. Det är inte det lilla felet, det slutade med att jag hade gått 8,5 km. Nu är jag trött i mina ben må jag säga. För att PW i 8 km tar på krafterna.

När jag gick förbi skogen så fick jag ett sånt sug på att rida. Fan vad jag saknar det! Det är någonting jag måste ta tag i, för det finns inte mycket som är bättre än att sitta på hästryggen och rida i skogen. Så om det är fint nästa helg ska jag försöka mig på hästryggen igen.

Nu ska jag ta in alla mina kläder innan min mamma går i taket. Sen ska jag åka och sola och hoppas på bättre tider. (min hy är katastrofal!) Så nästa helg blir det fan bara alkohol en dag!!!!!

Ikväll blir det fest och jag MÅSTE ta det ganska lugnt, för någon ska jobba imorgon kväll och jag känner mig kropp. Den har ett mystisktsätt att må dåligt dagen efter...

Tydligen måste jag skynda mig ? ...

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar