tisdag 19 oktober 2010

' kääär

Har glömt att berätta om min fantastiska helg! I fredes blev det jobb sedan spel med sötnos, kusin och packe. Vi som bara skulle dricka lite, blev alla bra berusade. Fast kul var det, riktigt kul. I lördes hade jag huvudvärk som inte var okej någonstans. Fast det var bara att rycka upp sig och fixa sig till festen.

Lördagen var helt okej, becca får nog kvällens alla stjärnor.
Söndag- Vaknade upp hos finaste som hade inte bara en idée utan ett helt gäng av dem. Jag var trött men gick med på att åka till lagaoset (som jag aldrig varit innan) men först åkte vi till Pia och pratade lite. Sen hade jag världens mysigaste eftermiddag med Hampus. Stort plus i kanten.

Nu blir det snart att göra lite mat innan jobbet, sen jobb hela kvällen. Denna månaden har jag jobbat 109 timmar och den är inte slut en. (109 är inte mycket) men annars brukar jag fan inte ens jobba 60 :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar