fredag 15 oktober 2010

' fridaaay i'm in loove

Hopphopp, skuttskutt sådär exakt sådär glad är jag. Vad gör det att jag ska jobba? För sen är jag ledig och då blir det alkohol och jag behöver inte bekymmra mig om kläder för imorgon eller på nästa fest. För jag inhandlade min efterlängtade eller mina efterlängtade klänningar. WoopWoop. Lämnat in kameran och den gick på garantin. Bäst det för med mina 33;- kroner kommer jag fan inte långt.

Tur att jag har en snäll mamma som ställer upp när det blir tomt. Min mamma är bra hon, jävligt bra <3. Nu sitter jag och väntar ut tiden till jobbet, det suger en aning faktikt.

Igår snagga jag frillan en BRA bit kortare. Fast det var mitt eget val. Sen la jag in två bruna slingor som inte syns så mycket, mer som volym bara. AJA vem fan bryr sig?

Nu ska jag bli skutta runt lite mer och sjunga med i just the way you are...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar