torsdag 21 oktober 2010

' sliten

Känner mig riktigt jävla sliten. Som om jag är 10 år äldre känns som jag ser ut så också. Jag är trött och behöver sömn. Det är bara idag jag känner mig sådär ful. Skulle egentligen bara jobbat två timmar idag, istället var jag snäll och tog hela passet. Fast när jag fick lönelappen var jag ganska stolt över mig själv. Nu måste jag bara bevisa att jag kan spara undan pengar.

Nu ska jag snart hoppa i duschen i hopp om att bli något bättre. Sen ska jag på möte, sen hoppas jag att jag får pussas med min favorit. Jag skrattar bara jag tänker på att min kära pojkvän faktiskt inte visste hur gammal jag var.
Vafan är det för strul? Fast jag tycker om honom ändå. Tur hade jag att han tyckte om mig lika mycket fast jag bara var 19 och inte 20.

Nej nu får ajg väl fan börja om jag ska bli sevärdig.

För övrigt kommer jag nog få en sjukt lyckad helg! :)


PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar