tisdag 28 september 2010

' nervös

Så har man träningsvärk i armarna, vad är det här för skit? Ska jag inte vara tränad i de där jävla armarna snart? På torsdag ska jag nog visa dem vad skåpet ska stå. Jag var ute och gick mina 6 km ökade på solbrännan och har jobbat. Känner mig lagom duktig idag.

På jobbet ringde pappa och berättade att han skulle dissa mig på tordag. Jaha? Det var ju ganska tråkigt jag som såg fram emot att se hans lägenhet och få prata med honom själv. Tillläggas att jag inte pratat med honom sen innan studenten (alltså jag och han) Varför? Det är en annan historia! Fast pappa är ändå pappa som någon smart person sa "Familj är ändå familj" Fast jag bjöd in mig på filmkväll istället så min tordag ska nog bli... jag vill inte prata om torsdag.


Jag får då fortfarande veta om jag ska ta geväret och skuta hjärnan av mig, eller jag ska hoppa och skrika av glädje. Jag anser själv att Gud borde lägga manken till och faktiskt låta mig få tur någongång. För det är väl ändå min tur snart? Tur att flyga på rosa moln?! Jag har två önskingar detta året, kommer en i uppfyllelse så är jag ändå ganska nöjd. SNÄLLA... SNÄLLA .. SNÄLLA!!!!!!!

Imorgon ska jag ut och gå, jobba och...? ringa och fråga hur jag ligger till.
Det lär hata mig, men jag ska visa dem hur mycket jag vill det här. Då borde jag väl få tur......... ÅH VAD JAG HATAR ATT VÄNTA!!!

Puss och godnatt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar