onsdag 29 september 2010

' Världsklass

Satt uppe till halv 2 och gjorde min usbsak till världesklass med musiken jag la in. Herrejävlar. Den blev riktigt grym jag kan väl ge er lite av vad där är.

Bob dylan
Tracy Chapman
Hanson
Coldplay
Onerepublic
Sherly Crow
Alanis Morissette
Ozzy Osbourne
Jackson 5
Robyn

Listan blir sjukt lång om jag ska skriva alla... Fast jag kommer ha svårt att hoppa ur bilen efter det här.

Idag har jag varit ute och gått med Moster en lång runda. Sen ställde jag mig och gjorde pastasallad till mig och Becca så vi slipper äta onyttigmat. Ska väl snart fixa till mig så jag ser lite normal ut.
Imorgon är dagen.... Kanske efter imorgon kan jag sova igen kan ju hoppas.

Jag vet att detta inlägget sög, men jag har inte tid.

tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar