onsdag 11 augusti 2010

' you tell me

Jag har haft en alldeles underabar sommar såpass. Det har varit mycket jobb, fest och skratt med mina underbara vänner. Vi har gjort allt möjligt tillsammans och jag bara älskar det. Igår åkte vi till mellbystrand och tog en glass på eftermiddagen hade jag en fika med mina saknade flickor från min förra klass. Vi planera in lite planer och bara myste i solen.

På kvällen då vi tog glass skrattade vi åt våra samtalsämne och hade det bara bra. Det är så det ska vara när det är sommar. Att bara njuta. Jag trodde ingenting kunde slå förra sommaren, men jag börjar undra. Denna sommaren har jag ett mål, om jag når de det vet jag inte ännu.

Sitter och funderar på framtiden igen.. mamma ska läsa igenom sen är det väl bara att trycka på skicka antar jag? Så får vi se hur det går. Jag är nervös, nervös att jag kanske kommer stanna här föralltid och nervös för att jag kanske ger mig av. Jag vet inte fullt ut vad jag vill, mer än att upptäcka saker och det är min tur nu.

September kommer bli en månad full med möjligheter..

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar