torsdag 12 augusti 2010

' go for it



Ingen helt vanlig onsdag. Jag har planerat lite framtid och suckat över att jag itne gjorde mitt engelska arbete. Suckat över att jag fortfarande har lite arbeten som måste in. Suckat som fan! Planerat biofilm med min saknade Filiph :) Det längtar jag riktigt mycket till (sen vill jag ju se fiiiilmen- leo's nya) Sedan var det bara att hoppa in i duschen och skrika IBRAIBRA med killarna. Ibland är det trevligt att vara ensam tjej, för killar är så mycket mindre komplicerade att umgås med ibland. Fast sen har jag världens bästa vänner så jag satt faktiskt där och kände mig ensam (för sån tönt är jag)

Nu sitter jag här och har ÅNGEST, ångest över att jag gått upp! Ångest över att jag är lat och blivit sockerberoende... jag har ju facit i handen! Så imorgon ska jag och cat ut och gå en lång runda och det blir vatten och havregrynsgröt och två äckeljobbiga veckor.

För såhär sa jag "gå ner i vikt är det bästa jag gjort"
Så fan att jag vill bli tjock igen!!!!!! FUCK ME FÖR ATT VARA LAT!

godnatt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar