måndag 2 augusti 2010

' vafan corre!!




Jag är född med otur för att få er att förstå så ska jag ge er exempel... sen berätta om dagens händelse.

Om det är 1 av 100 000 tusen som får en agresiv reaktion från (nu kommer jag inte ens ihåg vad pencelinet hette) men iaf.. så fick jag det. För att få er ytterligare att förstå så när jag var liten blev jag helt vild, agresiv och vild. Nu för något årsedan då jag åt det igen. Blev jag skogsarg. Jag gick runt och ville bränna ner hela världen och mådde as dåligt psykiskt bara för jag gick och var så arg alltid. När jag går till apoteket och ska handla pencelin så slipper jag oftast att betala för att jag redan kommit upp till summan (tror den ligger på.. 900? inte säker) För att jag alltid är typ .. sjuk!

Det är bara jag som rotar i min väska och tror jag får upp en tjuga när det är en binda och ska lämna fram till kassörskan. Blir hål på min balklänning precis när jag ska sätta mig i bilen för att åka iväg. Får veta dagen innan jag ska springa ut att jag inte har alla poängen som man MÅSTE ha (ordnade sig som tur va)
Blir sjuk när man MINST får bli det som när man ska på semester eller iväg.

Trillar inför 100 -talas människor. Sjunger fel en gång och börjar as garva en annan gång när jag ska sjunga inför publik.... listan som ni förstår kan bli hur lång som hellst.

Min högersida är äckelful på mig, där är så många ärr att jag inte ens vet vart jag ska börja räkna. Sedan mitt nya jobb kan jag lägga på tre. Ett brännmärke på handen. Det är verkligen äckelfult men de tror att de kanske kommer bleka. Idag skar jag mig och det är lite kul för det sprutade blod så som det gör på filmer ni vet. När det sprutar, jag trodde inte sånt kunde hända att det var påhittat. Men tydligen. Inte så värst djupt men det svider och dunkar och det kommer bli ännu ett ärr.
Att födas med denna oturen är inte kul... det gör mig ful och klen.

Så jag är här med fulklen.........

För att bli lite allvarligt i det hela så suger det faktiskt.
Läkarna vet inte vad det är för fel på mig och har tagit alla sorts tester.
Den andra oturen... ja den vet jag inte hur den kom till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar