söndag 1 augusti 2010

' bra val

Man har varit dålig som ett jävla... jag vet inte vrak legat och tyckt förjävla synd om sig själv... Min hals mår lite bättre och jag klarar vara uppe flera timmar i sträck. Guldstjärna till mig tack. Förlorat pengar medan jag varit sjuk... som fan inte är bra alls!! Kanske sånt man får ta?! Varit i malmö och gjort av med en jävla massa pengar och handlat fina kläder! Nice!!!

Igår firade jag josse som blivit ett år äldre.. går snart mot 25. Tittat resor som fan denna veckan. Velat och velat. Hade velat åka i Augusti, men går tyvär inte pga jobb. Så nu är det bokat i September efter många omständigheter. Jag är nöjd, hotellet är kalas bra och personalen och det ligger helt ok. Dock vet jag inte hur eller var pengarna ska komma ifrån men det märker jag väl antagligen? Sånt är trevligt.

Nu blir det snart jobb, det är ju bra :) PUSS på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar