tisdag 24 augusti 2010

' now i know

Igår var en sån dag då man grät lite som senare slutade att man skrattade och kände sig lyckligare och mer i paradiset än man någonsin tidigare känt. Ni vet en sån där dag som det bara finns vissa utav.

Idag skulle man vara duktig, ändå har jag inte fått mycket gjort. Gjort en egengjord tacos, varit med josse. Samt blivit glad och ledsen åt catrin. För det betyder att hon stannar lite längre men att det blir jobbigt för henne. Så på gott och ont helt enkelt. Snart åker julia och dem också... så känns det som man är den enda som är kvar.

Så om det inte kommer något positivt mail i september... så vet jag inte vad jag ska göra av mitt liv. Då är jag körd, körd på riktigt.

Men det är ganska långt dit... men bara 9 dagar till turkiet :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar