måndag 23 augusti 2010

' ny dag imorgon

Varför gråta när man kan vara glad? För det känns lite bättre efteråt.

Jag gillar inte förändring, har aldrig gjort och lär antagligen inte göra. Jag har svårt för saker och även personer som förändras. Även om jag om någon har förändrats väldigt mycket på bara två år. Så är det något som hugger tag i vardagen när plötsligt saker inte är som de var.

Idag bestämde jag mig för att radera. Börja på nytt och faktiskt släppa taget. Så det gjorde jag, nu vill jag mest bara gråta. För det kom som en kniv i magen. Jag trodde inte, aldrig. Så jag raderade alla bevis, allt. Det är på tiden att skapa nya minnen. Det är på tiden att bli den jag vill vara.

För i slutet vet vi alla hur det är..
Jag vill inte ha det sådär.


Så egentligen, är jag bara glad över att jag äntligen släpper taget helt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar