onsdag 25 augusti 2010

' today

Idag kommer mamma äntligen hem! Det har varit kul och faktiskt lärorikt att bo själv. Jag har insett att detta kommer jag klara hur bra som helst i framtiden. Jag har lagat massvis med god mat. Jag har tvättat som en galning, strykt och diskat. Städat och plockat upp efter mig. Så jag tror att jag bevis för mig själv och mamma att detta inte är några problem alls.

Så idag blir det sista städningen, damsuga, tvätta en sista tvätt och diska. Plocka undan lite högtalare och sådär. Det jag mest rädd för är att berätta om bilen.... Okej, hon kommer inte bli arg men det kunde ju ändå ha varit min bil tycker man.... Okej, jag körde in lite i kanten på garaget!!!! ÖH! Okej, blev en pytteliten repa. Fast det räcker ändå för de tvar jävligt dumt!

OCH jag kanske ska köpa en ny bil....... vem vet ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar