måndag 16 augusti 2010

' bäästa

Ibland undrar jag om man verkligen får vara sådär lycklig och glad som man ibland är. Då allting känns jätte bra, för det gör det just nu. Allting är underbart bra! Jag har de bästa vännerna i hela världen som gör mina dagar till minnen att aldrig glömma bort.

För några dagar sedan grät jag krokodil tårar för jag tyckte ingenting hände och allting var bara piss. Så ringer Becca och frågar vad som står på och där sitter jag as fåning och gråter för att ingenting händer. Vad gör vi inte? Jo vi umgicks med killarna och såg film. Bara det gjorde hela min dag.

Jag älskar sommaren och jag hatar att den börjar ta slut. Det betyder att Catrin snart åker och det känns riktigt tråkigt. För hon är lika sjuk,stört,trög och galen som jag. Vi är ju trotts allt släkt. Så det känns as tråkigt.

Fast sen åker jag till turkiet med världens finaste Josse som jag tror kommer bli hur underbart bra som hellst. Sen är det nya möjligheter.. Hösten är full med möjligheter så det finns inte tid för att deppa :)

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar