torsdag 19 augusti 2010

' CORNELIA!!!!

Jag skrattar åt mig själv för jag är så jävla korkad ibland.

Igår gjorde jag fläskfile (det låter så äckligt när man skriver det), Klyftpotatis, två hemmagjorda såser och en köpt. Sen en fiiin goood sallad! Detta gjorde jag till mig underbara vän Josefine Hallengren som jag ska spendera en vecka med på turkland. OM VI LÄNGTAR, om vi kommer ha kul. JAPP! Hon somnade mitt i WHAT HAPPENS IN VEGAS, så där låg jag och skrattade i min ensamhet. Mitt i allt ringer katten och vill ha sällskap. Bestämde mig för att stänga av för josse sov. Så hon körde hem och jag körde till Catrin. Där blev det supermario spel och jag insåg att jag måste öva på det. Sen låg vi och pratade om allt mellan himmel och jord och skämde upp oss själva.

Fast nu till vaarför jag är så korkad? Idag var jag ute och sprang 3 kg och gick 3. Kände mig jätte duktig och var verkligen sugen på att komma igång. Vet ni vad jag gör när jag kommer hem? Äter en fläskfile, klyftpotatis, tre såser och sallad. Sen dricker jag cola till? Då har jag bara lust att slå mig själv hårt som fan i huvudet. Det var ju fan inte ens lönt att gå den jävla rudan och springa.

Jag är usel, fattar itne hur jag gjorde för att gå ner 10 kg. Jo jag blev dumpad och kände mig tjock. Fast ändå? Borde bli lite sådär dumpad igen och ta ett kort på tjockismage så den försvinner...


NU ska jag göra utfall och sen ska jag bjuda syster och hennes pojke på wook (fan ta om hon läser detta innan hon kommer) För det ska vara en överraskning (har aldrig gjorde det innan... men hur svårt akn det vara)

Ikväll hoppas jag att jag inte är en fegis. :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar