tisdag 17 augusti 2010

' trött

Så jävla trött på allting. Man kan inte säga någonting till folk längre utan att de ska ha glapp i deras käftar. Borde sparka in en fotboll så de kan lära sig hålla käften. Just nu är det jävligt mycket i denna sekund jag är trött på.
Just nu vill jag bara ha mitten av september och ett JA ner i mailet. Om inte, då står jag på noll och kommer antagligen skjuta mig själv med en pistol (okej där överdrev jag)

Den här veckan skulle bli bra, jag säger bara..... fuck ya! Ska dra härifrån och en dag när jag kommer tillbaka så ska jag pissa på alla idiotershus och bara le. För det finns för många jävla idioter i denna lilla håla..

Tur att jag har några som är bra som jag kan umgås med <3
Annars hade man gått under, jag antar det.


Annars är det jävligt kul att jag är folkssamtälsämne att de har så jävla tråkiga liv att de måste prata om mitt. För jag håller med er, mitt liv är jävligt kul! Händer jävligt mycket. Så hade antagligen också pratat om mig om mitt liv sög.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar