måndag 26 juli 2010

' skjut mig

Imorgon kanske allt känns bättre när lönen rullar in på mitt konto.. för just nu mår jag verkligen skit. Jag har ont i halsen och näsblod var tredje timme ungefär. Sover skit dåligt, kanske behöver en man vid min sida. (får väl fixa mig en sådan också) Skämt o sido. Men allvarligt, jag sover äckligt jävla dåligt och ligger mest och räknar timmar. Va ska det vara bra för liksom?! Vet inte riktigt.

Jobbat som sjutton, gått in och tagit extra pass. Så snart ska jag börja på mitt andra pass för dagen. Jag är inte jätte lycklig över detta, men har bara mig själv att skylla. Dagen har redan börjat dåligt, då ALLT krånglade.... FY!!!

Så nu hoppas jag på att det blir bättre på nästa, men det blir det säkert. Annars är det sådär. Har fått en jävla knöl i tutten som gör ont! Först trodde jag att det var BH'n men nu är där en knöl! Inget farligt, men ändå irriterade att man ska gå och ha ont i den. Sen halsen..... BU! Ska sluta klaga nu, för imorgon ska jag till malmö och shoppa loss med maggan och det ska bli riktigt jävla gott.


Nu är det bråååådis.

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar