lördag 3 juli 2010

' black sky

Jag vet vad jag inte saknar och inte vill ha, men det är det jag saknar och vill ha som jag inte vet.


"Du säger att du vet vad du inte vill ha, sen säger du allt det där du inte ville ha visar det sig ändå att du på sätt och vis vill ha. Är du inte värd bättre? Någon som är det du vill ha, någon som vill göra det du vill göra? Du kan få precis vem du vill, så varför någonting du egentligen inte vill ha? Varför? Jakten? Bara säg mig varför" ...

Jag sitter fortfarande stum, det är inte ens 24 h sedan och jag vet fortfarande inte. Jag lovade att ge personen ett svar idag. Fast här sitter jag och vet ingenting. Jo jag vet vad jag inte vill ha, men det är det jag vill ha som jag inte vet. Jag vet att jag inte är som då. Jag vet att jag är säker, säker i mig själv nu. Jag vet bara inte om det är säkert, eller om det är det jag vill.

Jag vet bara att det jag inte kan få, vill jag ha som mest. När jag väl fått det så tröttnar jag. Det är allt jag vet, räcker det som svar?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar