måndag 5 juli 2010

' fuck no, oh no.

Det är ett eko i mitt huvud... jag bara minns. Det är kallt av dig att inte veta hur mycket jag har försökt. Det är svårt att le när det känns som jag ska falla ihop. Jag minns precis varje litet ord du sa. Jag antar du aldrig var och aldrig kommer bli min. Att hoppas gör mig inget gott, för du ser mig inte så som jag önskar.

Du ser lycklig ut, det är bra. Jag saknar dig bara, det är allt.

Även om det gör ont varje gång hjärtat slår, så saknar jag dig och det är allt. Jag trodde vi kunde få allt att bli bra igen. Jag vill inte se tillbaka ändå känns det som jag ska dö för varje steg jag tar. För det blir lite och lite bättre. Vi kan försöka, men ingenting kommer någonsin förändras.

Fina flickor är alltid söta, jag är bara söt ibland. Fina flickor är lyckliga och nöjda, men jag slutar aldrig fråga. Vem är hon? Hon du drömmar om? Hon du tror du älskar? Vem är hon, för jag är ingenting som henne och jag kan inte ta pressen.

Fina flickor säger aldrig ner och frågar varför, men jag låtar dig inte älska mig förren du verkligen försöker. Fina flickor är sexiga varje dag, jag är bara sexig när jag säger att det är okej. Jag kan inte gå efter dessa regler. För vem är hon? Hon tror du dig älska? Om jag inte är någonting som henne?

För de säger att du har en ny vän, älskar hon dig bättre än jag kan? Min himmel är svart, jag vet var du är, antar att hon är med. Jag vet att det är dumt, men jag måste se med mina egna ögon. Jag står i hörnet och ser dig kyssa henne. Jag är just här, varför kan du inte se mig? Jag ger mitt allt, ändå är det inte mig du tar hem. Jag dansar med mig själv.

Jag är helt förstörd och utom kontroll, jag springer omkring i cirklar. För du såg inte hur mycket jag försökte, du såg bara hon. För jag log, log när hela vår värld föll ihop. Jag log när du sa att du träffat en annan. Jag log när du kramade mig och sa att allt skulle bli okej.

För jag står här och ler fortfarande och väntar på att det ska bli okej. Jag kom mest för att säga hejdå, eller kanske adjö. Ändå bara stå jag här och önskar det var mig du tog hem. Mig du älskade, så som jag alltid drömde om. Mig du spenderade din lediga tid med. Mig du ville behålla kvar, mig du valde framför alla andar.

Du var aldrig och kommer aldrig bli... min

För er som kan era låttexter vet vilka låtar jag mixtrat ihop till en text.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar