lördag 3 juli 2010

' flickväns material

Igår fick jag höra att jag var ett typsikt flickväns-material. Jaha tänkte jag, vafan innebär det då? Jo då var jag en tyspiskt somna ihop med och vakna tillsammans med och alltså då typsikt flickväns-material.

När jag vaknade imorse av alldels för mycket sprit i min kropp kvällen innan och smink lite här och var. Så kände jag mig absolut inte som en flickväns-material utan mer.. kom och hjälp mig att dö. Mörbultad och huvudvärk, jo men visst vad jag vacker.

Hade en underbart kul kväll med Rebecca och Mini, herrejisses. Vi blev alla tre kalasberusade och det slutade i tre helt olika hisotirier. Singlar i "storstaden" är ju inte det lättaste för tre vackra unga flickor som vi.

Som sagt vaknade jag upp och var inte allt för vacker och hade ont i min kropp. Tog mig samman och lyckades jobba i fyra timmar. Nu är jag helt jävla slut och förstår inte hur jag ska klara med alkohol denna sommaren. Fast herregud så bra som allting är nu har det nog aldrig varit. Jag älskar mitt liv, älskar och älskar det!!!


Att gå ner i vikt är ärligttalat det bästa jag gjort i hela mitt liv!!!
Ändå äter jag godis nu... jag suger.. fast ska ut och gå senare.

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar