tisdag 1 juni 2010

' frelörsönmåntis

Fredag - jag och hanna lagade mat och sedan stack vi på förfest där man blev kastrull full. Det var riktigt roligt på karsefors och jag och Daniel somnade gott i min säng sen.

Lördag - mådde äckeldåligt, ville knappt öppna ögonen så illa det var. Vi gick upp och slogs om tidningarna och gick igenom gårdagen och jag hade som vanligt gjort bort mig. Han åkte hem och jag gick och la mig, vid halv fem var jag uppe igen. Inte direkt redo för nya äventyr men det gick. Daniel kom hit på plankstek och jag orkade inte vara social så vi tittade på EVSC och tittade när Tyskland vann. Sen körde jag han hem och somnad gott.

Söndag - Panik dag verkligen. Ida gjorde mig galet snygg i håret och jag fick en reva i klänningen innan jag han komma till bilen men det fixade sig. Dagen var efter alla omständigheter bra och jag var i säng tidigare än väldigt många andra.

Måndag - Mådde bra, åkte och tränade och tog det väligt försiktig med min fot. Skrev arbeten till halv fyra på natten.

Tisdag- hade sand i ögonen och var tröttare än tröttast! Åkte till skolan och fikade tungefär. Sen hem och lämnade in 5 arbeten. Sov en halvtimme sen iväg på Sex And The City 2 som jag tyckte var jätte bra.

Nu saknar jag daniel en smula, fast bara en smula. För imorgon åker jag till Göteborg och det är ganska skönt att sova själv också. Få ligga precis som man vill och skita i alla konstiga ljud jag gör när jag sover. Jag snarkare inte men jag har något jävla pipljud för mig...

Hejsvejs :)

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar