onsdag 2 juni 2010

' 2 Juni

Göteborg med flickorna var riktigt härligt. Var alldels för varmt klädd det var en sak som var säker i alla fall. Vädret fick mig på shopping humör (jag som inte skulle ha något) Det går aldrig bra för mig det där, jag är bäst på att spendera pengar och speciellt på kläder. Det blev ett par sandaler, kjol, linne och mina bekinitrosor som jag VÄNTAT på i över en månad nu :) Åt på världens bästa ställe som hade allt.

Nu är jag trött så in i, ska gå och lägga mig när som. Imorgon hoppas jag på vackert väder så jag kan ligga och sola. Vill bli brun,brun och åter igen brun. Lite deppig över att jag inte kommer träffa Daniel fråns söndag! Det är lite tråkigt att ha fullt upp samtidigt som det är riktigt kul. För helgen består bara utav fest och mysiga kvällar. Fint, fint som fan.

Fick även Daniel att erkänna att min säng är bättre än honoms (klart den är!)

Nej sängen ropar för fulla halsar.... fan jag är helt slut men lycklig över alla mina sommarkläder och är det någon som är sugen på att köpa en massa klänningar i strl 38 så säg till har MASSVIS!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar