torsdag 27 maj 2010

' sun

Har missat att berätta en massa så nu berättar jag bara det roliga som hänt.

Min lärare kom fram helgen efter mitt muntliga nationella och sa att det var det bästa hon någonsin hört och att det gick rakt in i hennes hjärta. Jag blev så klart jätte glad då detta inte är något som händer mig (typ nog aldrig hänt) Så där gick jag med ett leende på läpparna.

Jag har pluggat en hel del samtidigt som jag legat lite på latsidan. INTE BRA! Så nu är jag på det igen, gjorde precis klart ett arbete och ska efter jag solat skriva min sista sida i projektarbetet för att sedan börja på rapporten... OMG!

Jag blir som sagt glad om jag får G, så det så. Så tänker jag nu, G är fint som fan. Sen är VG-MVG bonus som fan. Satsar bara på det där jag vet att jag har LÄTT för att få det. Orkar inte jobba mig igenom arbeten för det tar tid och tid slåss jag emot.

Igår var det studentfest och det var toga tema. Vi var skit snygga!!! Jag åkte hem tidigt då jag tyckte det var tråkigt och nä. Jag vet inte kände inte alls för det när jag kom dit. För lite folk och nej, nej inte alls i min smak den afton.
Så jag mådde helt okej när jag vaknade imorse.

Nej nu ska jag åka och sola :)

Har ju balen på söööndag klockan 16.00 ska vi vara där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar