fredag 25 juni 2010

' dagen innan midsommar.

Kransen är klar och hoppas på fortfarande fin till imorgon.
Solbrännan sitter på plats och drickan står i kylan. Nu ska jag bara hitta suget, suget på att fira midsommar. Midsommar är som nyår, antingen blir det skitbra, eller totalt värdelöst. Detta året är första året utan förväntningar på någonting. Känns bara som ännu en helg, en helg jag ska spendera med mina juicagroggar och må jävligt bra. Jag ska le så jag får ont i mina käkar, för man är finast när man ler.

Legat och solat med hanna, tilad och ballen. Gjort av med pengar på en dyr och inte allt för jävla god pizza. Fått ångest! Tittat på mamma när hon gjorde kransen. Slängt av alla mina kläder för en spindel och tittat på match. Sedan blev det tjejkväll med film och äckelgodis med fina flickorna <3


Tiden går för snabbt, för det känns som igår.
Precis som igår.... ändå så längesedan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar