lördag 26 juni 2010

' midsommar

Jag gick dit med inga förväntningar alls och det slutade med den bästa midsommaraftonen i mitt snart 19 åriga liv. Jag fick frågan om jag var lesbisk och när jag frågade nej, så tyckte han ändå att jag kunde vara bi. Kanske hade underlättat en hel del men så är det tyvär inte. Det var längesedan jag skrattade så mycket och det finns inget roligare än nytt folk! Man vet ingenting om människorna och man har inga uppfattningar om hur de är eller ska vara. Jag tycker om sånt.


Idag vakna man upp med lite glimtar av saker och ting. Jag har bestämt mig för att inte få ångest och att man bara lever en gång. Så det är okej, okej att göra bort sig. Sen har man inte mått som en människa, fast det är ens eget fel säger dem. Konstigt..

Nu ska jag ta tag i mitt liv.. blir grilla sen vet jag inte vad de har för planer. Jag följer bara lydigt med :)

Puss och hoppas ni hade en lika bra midsommar som jag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar