måndag 24 maj 2010

' ger upp

Jag ger upp, jag ger verkligen upp nu. Jag hinner inte med allt i tid för det ger mig magsår och jag är stressad till max. Så nu skiter jag i det, jag skiter i det totalt! Nu tar jag en dag i taget och jag skiter i att jag inte får mina betyg i handen på min student! För jag är hellre stolt över dem än att jag ska stressa igenom en massa jävla arbeten och inte kunna sova. Så nu, nu ger jag upp en gång för alla. Lägg aldrig skolarbetet på hyllan!!!

Projektarbetet ska bli klart och allt i Svenska det andra tar jag som det kommer. Allt ska vara klart innan jag tar studenten men jag hinner inte till fredag denna veckan då betygen sätts. Det är det som är mitt problem. Så nu tar jag det stressigt men inte så jag dör stressigt till studenten.

jag suger och högskolan känns far away........ kuk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar