lördag 22 maj 2010

' nonono

Gårdagen: Min muntliga redovisning gick bra, tror jag i alla fall. Sen hem och sov mådde piss rent ut sagt! Sen var det bara att gå upp slänga i sig lite mat och titta på när flickorna hade match vilket gick dökasst! Sen åkte jag hem till Daniel och stackars han där satt jag och nös och kände mig bra ynklig. Var nog inte världens roligaste sällskap om man säger så. Kände hur mycket sämre jag blev för varje minut. 12 åkte jag och hämtade mamma och dem sen hem och la mig.

Sen har jag legat och frusit och svettats hela natten. Mått skit rent ut sagt! I morse när jag vaknade trodde jag på världens undergång... så var det för sent att ringa och sjuk anmäla sig eller försent och försent men tycker det var riktigt taskigt att göra så. Så jag ska knarka tabletter så jag orkar mina timmar. Sen hem och är det såhär imorgon inget jobb, inget jobb alls.

Deppig över att jag missar matchen också :(

Buuu för förkylning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar