söndag 23 maj 2010

' snor

Skulle varit på jobbet nu men det hade aldrig gått. Kan inte vara uppe är helt död. Näsan bara rinner och nyser så jag har ont hela kroppen. Febern är högre idag och jag kan klaga hur läge som hellst.. usch, måste bli frisk. Måste bli brun, måste fixa bil och måste prata med simon...... och fixa allt plugg.

Igår åkte jag hem snabbt tvinga mig bort på kalas och åt lite mat. Det behövdes! Sen körde jag beppe till Mellbystrand. Sen ville Daniel komma och det tyckte jag lät som en kalas bra idée fast när det hade gått en timme tyckte jag inte alls den idéen var bra längre. Då var klockan 10 och jag var tvungen att lägga mig i tid och jag orkade inte ha någon jämte mig när jag snorade som jag gör. Så jag avböjde och idag är jag ganska glad för det då jag mår äckelpyton...... usch!!!!


Ska antagligen ses ikväll så ska försöka bli bättre, mycket bättre. Fast just nu går det inte alls bra. Jag har inte ens ork till att plugga och bry mig om vad jag skriver här........... buuuuhu!

Nej nu måste jag plugga eller dö.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar