torsdag 20 maj 2010

' ibland så

Idag har jag fan ta mig varit duktig. Gjort klart ett religionsarbete, gjort klart min svenska fördjupning och skrivit två sidor på mitt projektarbete. Jag har också solat och nu sprungit 5 km på min fot. Jag är så glad att jag kan sväva på moln. Just att jag klara springa på asfalt och att jag INTE stukade foten. Jag hoppas verkligen den blir bra snabbt nu för jag vill vill vill vill vara med på matcherna och kunna träna nu!

Imorgon blir det muntligt nationella det kan gå precis hur som jag hoppas dock att det går riktigt bra. Sen kanske det blir plugg med niki sen ut och gå. Sen på kvällen ska jag hem till Daniel och ha myskväll och jag ska tvinga honom att titta på så ska det låta med mig. Fast han vet inte om det ännu, det är kanske lika bra det. Jag skämms inte, jag älskar det så det så.

Nu måste jag hoppa i sängen och sova har en lång och kul dag framför mig imorgon.

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar