fredag 14 maj 2010

' knockout

Hade världens mysigaste filmkväll med syster. Vi hyrde Alvin och gänget 2 och lillasyster köpte en godispåse som räcker de närmsta veckorna. Tyckte 2:an var sämre än 1:an fast så är det väl oftast?! Sen åkte jag och tanka för första gången och det gick riktigt bra. Sen slappe jag till film och roliga sms.

Nu ska jag snart ut och tvätta Yvonnes bil som jag haft en vecka nu. När jag blir lite rikare ska jag köpa en sån. Så det så. Jag har också köpt en bil ungefär 99,9 % säkert. Den ska besiktas på söndag men vi har redan köpt sterio och ny klädsel till den. Niklas håller på att puttsa upp den fula lilla kärran. Sen ska jag och mamma påbörja vårt projekt. Kommer bilder på den när jag är färdig.

Eftersom jag bara ska köra den 1 år ungefär så kan jag leva med att den är ful. Sen ska jag lägga mer pengar på en fin bil :) Eller jag har inte lagt en krona på denna bilen för det visade sig att jag kommer få den i studentpresent av en person. TACK! :)

Ikväll blir det i alla fall jobb, sen ska vi nog hitta på något kul :)


PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar