fredag 14 maj 2010

' o m g

Känner mig tjock och jätte ful. Äcklig dag, äcklig vecka IGEN! Äckligt! Jätte äckligt med fetmat. Cornelia... vad i helvete? Slå mig på käften!!!!!! Funderar på att gå upp tidigt för att gå en timme(?) hinner ju inte senare? ska jag? Det ska jag fan om jag ändå ska dö imorgon ska man väl dö ordentligt?

En annan ska jobba dubbelpass imorgon, jag är både snäll och jävligt duktig. Skolan går åt helvete men pengarna rullar in. Mitt liv suger, det suger verkligen. Har inte ens tid att se en film med babe. Så hur kul är det? Att på veckan har vi träningar och full rulle och på helgerna jobbar jag så jag dör? Det är inte jätte kul. Så jag hoppas att jag kan få tid i veckan till mys.

Nu blir det snart sängen så jag orkar gå upp. Ska verkligen försöka göra 100 situps också. Uuhh känns långt borta.... äckelfett.

Kom nyss på att jag glömt lämna pengar till min tränar... fuck!


Strul

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar