torsdag 13 maj 2010

' ohyes

Gårdagen var riktigt bra. Får upp 5 av mina bilder på hilda då jag tolkar sally maan och får massor med beröm. Cornelia är glad, riktigt glad. Sen blir det pizza med hanna och förfest med en massa snyggt folk. Halmstad är nästa sation och jag inser att jag glömt mitt legg... inte okej! Ikka fixar in mig ändå, mycket bra.

Vi gör baren osäker även om jag inte blir full. Dansar röven av mig till jag får en kniv i magen. Så kändes det och jag kunde knappt stå upp. Att bara ringa runt efter någon som kunde hämta mig var äckeljobbigt. Sen kommer min snälla skjuts och jag mådde blä! Kom hem och mamma tror att de är magatarr och eftersom min läkare också tror att jag har det och börjar få sår i min mage så kanske detta kan stämma. I don't know. Det gjorde ont i alla fall. Så somnade lite över 2.

Mådde bra iadg och är glad. Det blir Alvin och gänget 2 med min älskade lillasyster. Sen ska jag nog hinna med en annan finsak. :)

Jag är glad du gör mig glad :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar