tisdag 11 maj 2010

' AJ

Gårdagen var bra fram till träningen. Skulle egentligen skippat den men efter att ha gnällt i en kvart stack jag dit ändå. Med mitt feta (inte skavsår) Fast vi kallar det för det. Sen var det en övning så tappar jag balansen och kommer rätt in i en annan och när jag sätter ner foten så stukar jag den igen. Förra gången var ingenting mot igår. Det gjorde så ont att jag inte visste vart jag skulle bli av.

Resten av kvällen åt jag värktabletter och grät ungefär. Idag blev det ingen skola men kan stödja på foten men har ont idag också. Ska jobba senare, vilket inte är så roligt och förstår inte hur jag ska kunna dammsuga stället..


Sen blir det sängen för en dags skola imorgon. Sen på kvällen blir det förhoppningsvis fest. Det ska bli skönt vill jag lova.

Nej nu ska jag försöka få i mig något att äta så frågar jag mig själv.
Kryckor eller hoppa? Hahah, detta är så jävla patetiskt och dumt!

Tur att jag har någon som tar hand om mig :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar