söndag 9 maj 2010

' usch

Efter gårdagens jobb var jag HELT slut. Gick och la mig lite över 12, ont i hela kroppen av trötthet. Skulle varit på loppis i morse men vaknade själv av en huvudvärk inte värd att nämna. Så blev sängen igen. Hann knappt sova 1,5 h fråns min mobil ringer och ringer och ringer. Till sist svara jag och så säger dem att jag ska jobba! Tydligen? har fortfarande inte en aning om varför jag itne skrivit upp det eftersom jag ALLTID skriver upp? Aja, pinsamt och stressat tog jag mig till jobbet och tålde inte riktigt deras skämt. För det är en sak att försova sig och veta att man ska jobba. Det är en annan sak och inte ha en aning om det.

Så där stod jag ful som stryk med en huvudvärk.... inte ok! Sen åkte jag hem till pia och prata lite. Sen hem och ja.. här sitter jag nu. Helt död, vill bara sova. Så ikväll blir det sängen tidigt. Det är vad jag känner för.

Helgen har varit bra och en människa har gjort den extra bra. Sånt är fint.


Fan, godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar