fredag 30 april 2010

' valborg


herrejisses deet är ett årsedan det kortet togs och det känns som det inte alls var längesedan! Tiden går galet snabbt. Förra året gick jag in på falsklegg på moon och hade svinkul tillsammans med julia, ida och ida. FIck även förkärlek för äldre herrar hahaha.

Idag gick jag upp tidigt vaknade vid 8 av först ett sms sen vid halv 11 av systersms. Om att vi skulle sola så bara upp och åka iväg. Sen hem och titta på G.A Sen damsög jag hela undervåningen den är stooor. Noppade sönder mina ögonbryn så ser inte klok ut!!!!!!!!!!!! Nu sitter jag och hatar nagelack som fan. Det torkar aldrig och jag kladdar det överallt, faan.

Foten är en smula bättre och vi får se om jag ens får på mig högklackat.. vem vet. Känner mig stressad men tror det kommer bli en kalas afton..
Måste kila.

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar