söndag 2 maj 2010

' Valborg nummer 2

Herrejävlar vad rolig kväll! ligger högt upp på min lista får jag tala om. En förfest med på TOK för mycket dricka. När jag kom till festen kände jag bara en sak; HUR FAN SKA DETTA GÅ??!!! Jojomen med bordsplacering som jag var ganska nervös inför gick det fint som smör. Vi hade roligt på vårt hörn och jag blev väl en aning berusad ja. Fick även i mig en besk som var det äckligaste jag någonsin i hela mitt 18 åriga liv sväljt ner. FYFAN! Blev för lite mat för en för full mage av alkohol... inte bra.

Kvällen var lyckad även med lite dramatik i den, fast det gör ju hela kvällen? ELLER? Efter halv sex somnade jag skönt och vaknade typ 9? Jag vet inte, då var jag inte pigg. Fast social och trevlig är jag alltid och ROLIG haha även om inte alla tycker det.

Snälla kusin kom och hämta mig och vi hann fan inte ens svänga in på gatan fråns jag behöver spy. Nu körde han också som en idiot så jag tror han framkallade det hela. När jag kom hem sov jag, sen när jag skulle vara uppe då börja helvete. Sen klockan 2 har jag spytt som en jävla.... .. vafan man nu kallar det. Kunde precis duscha sen jävlar var det igång igen. Så 18 års kalaset fick jag komma på senare när jag var säker på att jag kunde behålla maten.

Mår fortfarande riktigt jävla dåligt, att blanda en massa alkohol är inget bra förslag. Samt att man fått blåskatar är ännu sämre, springer fan och kissar varje jävla kvart. Riktigt surt det där, riktigt!

Nu ska jag sova och sätta min mobil på ljudlöst eftersom jag redan ser att jag har 3 missade samtal.. inatt vill jag ju sova. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar