torsdag 29 april 2010

' deppig

Jag som var så taggad till match kunde spela knappt 5 minuter sedan trampa jag bara pytte lite snett så gick stukningen upp igen. Det gör ont så in i helvete, trodde först jag skulle klara springa på den. Fast ju fler minuter som gick desstu mer börja det dunka. Nu är jag sur och en aning bitter. För över att jag missar matchen och andra anledningar i den matchen... Sen att jag antagligen inte kommer kunna ha mina nya skor imorgon!

Jag har nu 5 klänningar att välja på imorgon som är helt nya. För min underbara mamma kom hem med en helt underbar jeansklänning till mig idag. Jag är lycklig som har världens finaste mamma. Inte bara för hon köper saker utan för att hon är fin hela hon <3

Nu ska jag noppa mina ögonbryn och göra 100 situps sen ska jag sova svinlänge imorgon för ett trevligt kalas på kvällen som jag är taggad inför.

Puss från sura mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar