tisdag 13 april 2010

' vaddå?




Vad fan är det HÄR? mår konstans illa och har ont i huvudet!!!! Mår skit, skit och åter igen skit!!!!!!! Att gå och må illa är fan riktigt jävla bull! Var duktig och sprang 4 km och gick de andra 4. Känner mig ganska duktig efter det. Efter det har jag fan inte gjort en liten sak som var vettig! Blir lätt så. Imorgon är det äckelplugg, ut och gå sen träna röven av mig. (svår att träna bort) sen får vi se vad vågen säger på kvällen. YOU NEVER FUCKING KNOW!

Träningsvärk efter mina 150 situps igår.. nu pendlar jag mellan tre olika typer och gör även situps på sidan så att mina kärleksvanklar kan åka bort! Så det så.
Nu ska jag snart sova så jag kan må bättre imorgon. HOPPAS!


Inatt vill jag skeda.. skeda som tusan! Fan att man ska behöva vänta, det är inget för mig! ÅH, skeda det är vad jag vill! ´Nu skrattar jag för mig själv..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar