måndag 12 april 2010

' migrän

Hinner knappt till jobbet från huvudvärken kommer. Så där sitter jag och mår uselt och mina ögon börjar "fladdra" det betyder att det blir svarta fläckar när jag ska titta. Som om vissa saker försvinner, som om man blinkar hela tiden. Låter konstigt men så är mitt ena symtom på migrän. Sen satt jag där och mådde äckelilla. Väntade på snälla Pia att komma med alvedon och det hjälpte för stunden. Sen mådde jag ännu mer illa så 5 minuter efter stängning låg någon över toalett stolet och spydde. Det var verkligen en pina att köra hem med den huvudvärken!!!!

Kom hem åt lite mackor som kvällsmat och svalde två ibumetin och tittade lite på the good wife. Insåg fakta och försöker klura ut vad jag ska göra med den.

Imorgon ska jag ut och gå och försöka mig på att springa en runda.

För övrigt ser det ut att bli sjukt mycket jobb i framtiden... de verkligen beeeeer mig stanna kvar och jobba på det andra stllet. Jag klagar inte, ju mer jobb desstu mer pengar. Nästa månadslön är fan inte dum! Jag ska spara till resa och mamma ska få tillbaka sina pengar!!!! NICE!



Godnatt...


jag saknar dig!! :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar