tisdag 13 april 2010

' japp

Jag tycker att Alex Schulman gör Sverige lite bättre. Fler människor som Alex helt klart!

Jag tycker också att Magnus Betner är en av de klokaste människor som här finns och älskar hans "humor" som jag själv anser är enbart fakta om saker och ting. Man borde vara mer som Magnus och stå för vad man tycker och inte vara så jävla fisaktig.

Även Carolina Gynning är ett värt namn eftersom hon står för att hon tagit bantningspiller och tycker alla borde kunna få använda dem. Samtidigt som hon är sig själv rakt igenom. Inte rädd för att göra bort sig och skaka om.

Detta är mina tre svenska favoriter faktiskt.

Jag tycker att Katrin Alex ex är en jävla flopp som försöker efterlika Alex. Jag tycker inte om henne alls. Eftersom hon enbart vill provocera, men är så jävla naiv efter att folk ska tycka någonting om henne. Därför dissar jag henne.

Blondinbella och Kisse eller vad fan hon nu heter... skojar dem med mig? Nejtack!

Jag tycker Linda Rosing är ett stort skämt för svenska folket. Hon vill ju praktiskt taget vara exakt som gynning.. fast bruden har verken stil eller annat. Nejtack!


-

Det flög precis en mygga förbi jag tror våren är här på allvar. Fan vad nice!
Annars: så ett stort tack till min Lärare som gör mitt liv en aning lättare och är en av få som står för vad hon säger. Det saknar jag bland lärare idag. Rakare, vi tål att höra sanningen istället för den ska vridas och ha sig. Så därför ett stort + för ärlighet sedan för rakhet! Mer det åt folket!


Nu ska jag lägga mig i min ensamma säng och inte alls tänka på att jag hade fått skeda om jag velat... men tacka nej. Säger det inte att jag tycker om dig?
Så sluta tveka hela tiden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar