måndag 26 april 2010

' urk

Vaknade upp och bara kände fyfan. Hela kroppen värker och näsan rinner konstant och hostar snart upp mina lungor. Jag borde ha lyssnat på mamma igår och inte gått ut och gått. Fast självklart ska jag göra som jag själv tycker så nu sitter jag här och mår fan inte helt okej. Jag funderar på träningen idag om det kan bli värre? Jag får nog klura på det lite till. Sitter och tjurar över vafan solen är jag som skulle sola? Men nehe den finns inte här. Så får väl åka och göra det sen om jag lyckas smyga mig förbi mamma.

Öppnat kylskåpet nu 5 gånger och där är fortfarande ingenting gott. Det suger, jag är sugen på brunch frukost som innehåller allt. Typ lägretsfrukost den var finfin! Nu ska jag sluta gnälla och få lite saker gjort.. det är på tiden!

Puss

Ps; Imorgon kommer min balklänning hem sen blir det vääääla :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar