måndag 26 april 2010

' Väla

Efter långt om länge när jag gav upp min dröm om väla så ville becka följa med mig. Då var jag lycklig! Så jag hämtade upp henne sen brumma vi iväg. Ner till Helsingborg och hämta min balklänning och körde lite fel. Sen stressa vi som faaaan genom hela väla. Jag inskaffade mig två klänningar, en bekini topp (trosorna hade itne kommit), solpuder, och en tunika. Cornelia var lycklig. Sen skulle vi stressat hem till träningen men halva biten så insåg jag att det inte var värt att ligga dålig över valborg.

Så vi bestämde oss för att gå på gympan istället och man ska inte äta innan sånt. Fyfan!! Fast jag har haft en riktigt bra dag med tanke på allt som hänt och det får jag tacka becka för <3

Nu har jag fyra nya klänningar att välja mellan till valborg NICE! Och alla var billiga!!!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar